Potrzebujesz pomocy? zadzwoń - telefon: 510 363 255

Nasz sklep w pełni respektuje prawa Klienta wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie.

 

Zasady zwrotu towaru

Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:

Aby towar mógł byc zwrócony należy spełnić poniżesz warunki:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie firma).

Wypełnij formularz zwrotu towaru i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

VEGA sp.j.

ul. Krakowska 182

33-100 Tarnów

 

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych.

 

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć w szczególnosci lustra. Nie odpowiadamy za źle zapakowane,  zabezpieczone i odesłane lustra.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty.